Wednesday, April 30, 2008

ImPiaN dan Cita-ciTA

Pada Tuhan Doa Harapan,
segala impian dan cita-cita.

Kadang-kadang bila teringat pasal impian ni memang sedih dan muram. Korang rasa macam mana? Adakah korang punya impian dan cita-cita sentiasa dicapai. Berbalik pada diri aku, macam korang jugak aku pun ada jugak cita-cita dan impian ni. Tapi bab-bab nak tercapai aku tak tahu la maybe boleh maybe tak. pada pandangan aku la seseorang tu mesti ada matlamat dan dan impian sekurang-kurangnya. worse come to worse pun pasang dulu impian tu kalau xde jalan nak tercapai pun. tapi better juga kalau impian tu tak tinggi senang sikit tercapai, then kalau tinggi sangat pun jadi macam angan-angan plak. in that case, i think sure ramai yang xsetuju dengan aku. bcoz mesti korang rasa kalau dah impian pun tak tinggi pencapaian lagi lah tak tinggi. up to u lah. takde la aku rasa macam tak ok gak camtu.


jap i will continue my posting later

No comments: