Thursday, May 15, 2008

Update sikit

Sebenarnya aku baru balik dari The Legacy Hotel adala kursus sikit. Kursus tu memang boring tapi makan memang best biasala hotel free lak tu so kira puas hati gak la. Citer pasal semalam. Aku dah add awek ni kat fs tapi dia view je aku. So memang aku rasa mungkin dia sangkakan aku ni nak ganggu dia kot maklum dah berstatus lain. Tapi Cik nurul kata status tu tak semestinya betul. But nurul aku rasa memang betul. lagipun itu bukan soal yang penting disini. okeh tu je update pasal tu tuk harini.

Satu hal aku nak citer harini adalah pasal kg. aku dah plan nak balik kg dalam masa terdekat ni. Memandangkan cuti lama lagi aku ingat hujung jum je lah aku balik leh dok sana seminggu atau dua pun jadilah lepas tu datang melaka balik n start semester baru. Aku masuk blog nurul tadi ade dia citer pasal dia makan kek. Aku xde la rasa teringin sangat bcoz kat hotel tadi memang byk desert kek yang aku bedal sampai xlalu. ade yang sedap ade yang kurang so bila tgk pic kek dalam blog dia tu xdelah teruja sangat.

2 comments:

.nasyer. said...
This comment has been removed by the author.
.nasyer. said...

tak teruja?
pelik r ko neh
org sume *drool je tgk cake tu
ko tade rase pape