Sunday, June 1, 2008

cabaran wawasan 2020



Memang terlalu banyak cabaran yang terpaksa dilalui oleh setiap insan bergelar manusia, menerusi laman blog para sahabai handai, aku telah byk membaca kisah-kisah hidup mereka menenpuh pelbagai masalah dan onak duri.Maka sesungguhnya dalam hidup ini memang terdapat terlalu banyak cabaranya. Ini adalah gambar aku dan rakan-rakan seperjuangan semasa belajar di poli dahulu. dari kiri malik, khabarnya malik dah bertunang dan memiliki proton wira, pastu wan, wan aku xpasti kemudian aku, pastu zam, zam ni xtaulah ape cite dia, dia budak johor. Pastu naim, naim ni dgr2 citer dah bertunang tapi dia langsung xde crita kat aku, aku tau pun tahu melalui org ke 3 so aku xpasti yang pasti dia keja jabil dan naik keta wira se. pastu jad, dia single ke available aku xtau dan skang bertungkus lumus belajar di utm skudai, kepada semua kawan2 dulu selamat menghadapi cabaran wawasan 2020.

2 comments:

.nasyer. said...

pe kene ngene gamba ngn posting?
musykil2....

Budak Kampung Kita said...

nasyer....

ko tgk gambar tu ade macam cincin kan. so org tunang mesti akan bagi cincin. ko kena keatif berfikir