Tuesday, September 27, 2011

Salam Sejahtera

Asslamualaikum Semua...

Setelah hampir 2 tahun saya tidak pernah membuat sebarang Posting di blog ini, menjadi blog RBC tidak berupaya lagi menyaingi kehadiran blog2 yang semakin banyak dan meletup.

Kepada sekalian rakan2 blogger dulu dan kini saya doakan anda masih mengenali saya dan akan berkunjung ke blog ini.

Sudah tentu posting kali ini adalah kehadiran semula saya dalam dunia blogger. RBC akan di kendalikan oleh saya dan sahabat saya dalam menulis artikel2 yang memberi info kepada anda pembaca.

Dengan rasa rendah diri saya memohon sekelian sahabar terus menerus memberi info dan input dalam menhidupkan kembali RBC yang sekian lama sepi.

Selamat beristirehat, selamat berinternet dan selamat maju jaya sahabat2 sekalian

1 comment:

RaIhAn MaHzAn said...

yap.welcome you..chaiyok2!