Sunday, May 25, 2008

Huh Lapar Letih Mengantuk

Aku sebenarnya nak upgrade blog aku jadi lebih cantik, tapi banyak sekali halangan-halangan yang terjadi. Pertama buka je laptop ni mata aku betul2 xleh tahan mengantuk gila. Kedua keadaan perut yang agak lapar setelah makan mee hong kong kat restoren naiman. Ketiga Aku penat sejak balik dari makan tadi dan yang paling Utama adalah internet wireless dari mitc terlalu low signal dan slow sangat. Besok adalah besday mak aku yang ke xx. Herm aku nak balik, mak sorry xbalik. Lagi pun aku dah lama xbalik(xlah lama sangat 2 bulan lebih je). Aku nak call hp lak x topup lagi InsyAllah esok pagi-pagi aku call lah malam ni pun dah lewat jadi xberapa syok la kan. Disebabkan aku nak posting pasal besday mak aku esok aku cari la gambar mak aku dalam laptop aku ni, ade jumpa bila tengok je aku dah kuar air mata, alahai aku ni nape yer rindu kat mak ke? yerla jugak kot dan skang aku memang xberani nak tgk gambar mak aku sebab jap lagi confirm kuar air mata. Mak minta maaf ye kalau ade salah silap semoga mak panjang umor dan murah rezeki dan yang paling penting mak sentiasa bahagia. Selamat Hari Jadi MAK>>>>>

No comments: