Saturday, December 29, 2012

Gemparr!!! Rebat telefon pintar mendapat kutukan dari belia. Lihat bukti ini

Cakap-cakap selepas bajet 2013 selepas dibentang Menteri kewangan merangkap Menteri hal ehwal wanita dan Perdana Menteri dulu, kini telah berubah hala. Kawan saya yang belia gembira bila Menteri tersebut menjanjikan rebat RM200 bagi belia yang beli hanphone pintar. Katanya " bestla tahun depan beli hanphone murah" Saya mencelah alah Rm200 je. Katanya lagi " jadilah... tu pun kalau BN menang, kalau BN kalah habuk pun tak dak. 
MCMC telah mengeluarkan senarai telefon pintar yang layak menerima rebat bantuan telefon pintar 1Malaysia bernilai RM200. Kesemua telefon didalam senarai ini bertepatan dengan kelayakan rebat rm200 iaitu had harga maksima telefon pintar ialah RM500. Kredit: Soon Joon Wai/Malaysiakini.
Hahaha Lihat senarai telefon pintar yang layak menerima rebat diatas, setelah di keluarkan oleh SKMM pelbagai reaksi belia remaja yang memberi komen. Lihat komen di bawah.




Nampaknya sekali lagi idea memancing undi BN gagal memikat hati belia-belia yang cerdik-cerdik belaka. Inilah Bajet tanpa pikir panjang, yang didahulukan rakyat adalah kerana undi. Buat para belia dapatkan rebat ini then time undi kekalkan prinsip kita ABU @ PGU.

Baru dok ushar Samsung Galaxy S4 ingatkan S4 keluar tahun depan (2013) boleh pakai rebat. kah kah kah


1 comment:

Intan said...

Apa juga yang di rancang Najib terjadi sebaliknya. Inilah tanda2 kejatuhan. Anda mungkin tidak layak lagi menjadi pemimpin kami. Ingatlah Satu persatu perbuatan anda akan disoal dihadapan Allah nanti. Undurlah secara bermaruah.